تمجید یوسف صانعی ازعزت الله سحابی

 

در پی درگذشت عزت الله سحابی یوسف صانعی در پیامی به تمجیداز او پرداخت.
 

 به گزارش جام نیوز به نقل ازسایت ضد انقلابی گویا نیوز درپی مرگ عزت الله سحابی یوسف صانعی در پیامی به تمجید ازوی پرداخت.
وی در این پیام باآوردن آیه"«وَأَنَّ اللهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ»"نوشت:« امید آنکه راه ایشان در خداخواهی و دینداری همراه با آزادگی؛ اخلاق مداری و انصاف و صدق در انتقاد و مبارزه با ظلم و ستم در جهت احقاق حق همراه با صبر و طمأنینه، مورد نظر و توجه همگان قرار گیرد.»
گفتنی است؛هاشمی رفسنجانی هم در پیامی مرگ سحابی را موجب تأثر و تألم ‌خاطر خود دانست.

این در حالی است که سحابی از سران گروهک ملی-مذهبی و از عناصر قدیمی گروهک غیر قانونی نهضت آزادی  بوده است که حضرت امام بارها بر خطرات و انحرافات آنها تأکید می کردند.

 

حمایت مجدد مجمع روحانیون از سران فتنه


مجمع روحانیون ضمن تکرار خواسته های نامشروع خاتمی درباره انتخابات آزاد و آزادی زندانیان بار دیگر با اعلام حمایت از سران فتنه، خواستار رفع حصر آنان شد.
 

 

 
  به نقل از رادیو فردا ،مجمع روحانیون در بیانیه ای به تکرار خواسته های نامشروع خاتمی پرداخت.
رادیو فردا به نقل از کلمه نوشت:« مجمع روحانیون مبارز، که ریاست شورای مرکزی آن را محمد خاتمی بر عهده دارد، با اعلام حمایت از مواضع وی درباره لزوم تلاش برای «تلطیف فضای سیاسی کشور»، خواستار آزادی زندانیان سیاسی و «رفع حصر» میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده است.»
در این بیانیه که به بهانه سالگرد ارتحال امام راحل عظیم الشان صادر شده است، بدون یادآوری مواضع ساختار شکنانه این مجمع و دیگر اصلاح طلبان و هجمه سنگینی که در دو سال گذشته به جمهوری اسلامی و یادگار ارزشمند آن یار سفر کرده یعنی ولایت فقیه در اثر عملکرد بد این طیف ها از سوی ضد انقلاب شد، می نویسد:« انتظار می‌رود که به مناسبت سالروز رحلت امام و یاد آن عزیز شاهد تلطیف فضای جامعه و گذر به وضعیت سیاسی سالم و امن که همگان بتوانند در چارچوب قانون اساسی حضور فعال داشته باشند، باشیم.»
در حالی که بسیاری از عناصر خارج نشین اصلاح طلبان نظیر مجید محمدی، اکبر گنجی و سایرین از فاصله گرفتن سران فتنه از خط امام سخن گفته و از آن ابراز شادی می کنند، در این میان مجمع روحانیون که بدترین عملکرد را علیه نظام در دو سال گذشته داشته و در پاره ای از مواقع خود پیشگام دامن زدن به اغتشاشات بوده، در بیانیه خود مدعی شد:« نگاه به آینده ، آزادی زندانیان و به خصوص رفع حصر از آقایان موسوی و کروبی، یاران خدمتگذار امام، نظام و ملت گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای سیاسی‌ای خواهد بود که کشور و ملت در این لحظه حساس به آن نیاز بیش از پیش دارد.»
از سوی دیگر اعلام حمایت مجمع روحانیون از مواضع تکراری خاتمی در حالی صورت گرفته است، که در ماههای گذشته بحث های فراوانی درباره لغو مجوز فعالیت این تشکل سیاسی از سوی طیف های سیاسی داخل کشور صورت گرفته بود.
گفتنی است مجمع روحانیون پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تاریخی خود در 29 خرداد، تمام اقشار جامعه و طیف های سیاسی را به آرامش خواند، اقدام به صدور بیانیه ای در 30 خرداد و سپس لغو دیر هنگام آن کرد که منجر به اغتشاشات و درگیری بین مردم و شهادت چند تن از هموطنانمان شد.
 

حمایت جانانه خاتمی از خودش
حمایت جانانه خاتمی از خودش

 

گفت: سایت «پارلمان نیوز» ارگان فراکسیون اقلیت مجلس نوشته است «مجمع روحانیون مبارز حمایت قاطع خود از اظهارات اخیر خاتمی را اعلام کرد»!
گفتم: مجمع روحانیون مبارز هم در وطن فروشی و جنایات خاتمی و سایر سران فتنه سهیم است و بایستی مانند خاتمی به خاطر جنایات و آدم کشی ها و وطن فروشی های خود منتظر محاکمه و مجازات باشد.
گفت: از این گذشته، خاتمی عضو مرکزیت مجمع روحانیون است بنابراین حمایت مجمع از وی مثل این است که خاتمی از خودش حمایت کرده باشد.
گفتم: شاعری یک شعر بند تنبانی خواند و بلافاصله شروع کرد به تعریف از شعرش و به به و چه چه گفتن برای خودش. یکی گفت؛ معمولا باید صبر کنی تا مردم از شعرت تعریف کنند. یارو در جواب گفت؛ ۳۰ سال است که صبر کرده ام ولی هیچکس تعریف نکرده که هیچ، لعنت و نفرین هم فرستاده اند!


 
 

ای اسطوره! ای تپلی نازنین!... ای بزدل!
سایتهای ضد انقلاب هنگ کردند

ای اسطوره! ای تپلی نازنین!... ای بزدل!

ما بیشماریم میرحسین فقط وقت نداریم خدمت برسیم. اگه خدای ناکرده با تو و کروبی کاری مثل اعدام کردند ناراحت می شیم باور کن جدی می گم باور نداری ببین وقتی زندانی شدی چقدر ناراحت شدم
سرخوردگی محافل اپوزیسیون در عرصه مجازی و رسانه ای، بحث های جالبی را در میان این محافل باعث شده است. برخی از این محافل مشکل را در بی کفایتی نیروهای میدانی می دانند که از رسانه های اپوزیسیون تمکین نمی کنند و گروهی دیگر مشکل را در خود این رسانه ها و رفتار از سر اغراق و توهم آنها می دانند.
به گزارش صراط نیوز ، پایگاه اینترنتی ایران گلوبال با اشاره به انتشار تحلیل هایی با این مضمون که رسانه های جنبش سبز سرگیجه گرفته اند، نوشت: مشکل در نداشتن رسانه یا رادیو و تلویزیون نیست. اکنون در آمریکا و اروپا چند فرستنده رادیویی و تلویزیونی وجود دارد و متاسفانه کمکی نتوانسته اند بکنند بلکه با توهین و تحقیر و بی ادبی فرصتها را از دست می دهند. برای رسیدن به اهداف نیازی به این همه زحمت و پول خرج کردن نبود. مانع در ذهن خود ماست و نه در نبود رسانه. 3 جریان بزرگ مخالفان نظام با خرج میلیونها دلار هیچ قدم مثبتی برای اینکه در چه ایرانی می خواهیم زندگی کنیم برنداشته اند و از کنار هم رد می شوند. داشتن رسانه ای دیگر، قوز بالاقوز است و دکانی در برابر دیگر دکانها.
این رسانه وابسته به اپوزیسیون خارج نشین اضافه کرد: شما فکر می کنید اگر الجزیره مثلا مال ما بود همین فردا، انقلاب می شد؟ شما حداقل در تجمعات خارج کشورمان دیده اید که همان چند نفری که می آیند چند پرچم با شیر و خورشید و بدون شیر و خورشید و... حمل می کنند و از سلطنت طلبی تا سرنگونی مسلحانه و اصلاح طلبان، انواع ایدئولوژی ها را دارند. تازه انتظارهای عجیب و غریبی هم دارند.
اما کاربران ضدانقلابی بالاترین هم تلقی های جالبی از عملکرد خود در این شبکه داشته اند. یکی از همین ها نوشته است: ما خیلی استادیم. در یک آن ، یکی رو می بریم به عرش اعلا و به ایکی ثانیه طرف رو از عرش می کوبونیم به فرش که مغزش هزار تیکه بشه...! ماها استاد قهرمان سازی و قهرمان سوزی هستیم...! تا گزارشگر به علی دایی میگه اگه ممکنه دگمه پیرهنتون رو ببندین تا مصاحبه کنم و علی دایی میگه یقه ام رو نمی بندم زود براش سوت می زنیم و هورا می کشیم می گیم ای ول سلطان علی دایی...!! ای ول اسطوره...!! بابا تو آخرشی...! اصن از همون اولم معلوم بود تو با این نظام مخالفی...!! تو می تونی اسطوره...!! ای نبیره ستارخان...!! ای نواده باقرخان...!! دمت گرم! حالا اگه علی دایی فردا تسبیح به دستش باشه و تو نمازجماعت شرکت کنه می گیم اصن از همون اول معلوم بود این بابا عمله رژیمه...!! کی بود رفته بود پهلو آیت الله دعا بگیره...!! تو کدخدا هم نیستی چه برسه به سلطان...!! علی دایی خجالت... خجالت...!! توپ تفنگ فشفشه...!! یا مثلا تا دیروز که ابطحی هر روز وبلاگش رو آپدیت می کرد و گیر سه پیچ به احمدی نژاد می داد براش هورا می کشیدیم می گفتیم دوستت داریم تربچه... تپلی نمکی... تپلی نازنین...!! یه آخوند روشنفکر داریم اونم ابطحیه...!! و بشکن می زدیم می گفتیم ابطحی دوستت داریم... ابطحی دوستت داریم...!! اما همین که اونو گرفتن و کاری با اون کردن که در مخیله هیچکدوم از ماها نمی گنجه و ابطحی رفت تو لک و روزه سکوت گرفت و گاهی چیزهایی توی وبلاگش نوشت که بعضاً قبول نداریم باز شروع کردیم و گفتیم: بزدل... ترسو...!! اصن شیخ خوب یعنی شیخ مرده...!! وا دادی بابا... وادادی چاقال...!! ماها استاد هورا کشیدن و فحش دادن الکی هستیم... یعنی آخرشیم [این تحلیل در حالی در بالاترین منتشر شد که پریروز با انتقاد از بالاترین، این رسانه را اسباب بسیاری از توهم ها و خطاهای سیاسی در داخل عنوان کرده بود.]
یک کاربر دیگر شبکه ضد انقلابی مذکور با طنزی طعنه آمیز چنین نوشت: ما بیشماریم میرحسین فقط وقت نداریم خدمت برسیم. اگه خدای ناکرده با تو و کروبی کاری مثل اعدام کردند ناراحت می شیم باور کن جدی می گم، باور نداری ببین وقتی زندانی شدی چقدر ناراحت شدم که همش تو بالاترین به لینکهای رمالی و جن گیری مثبت میدم و به خاطر راحتی شما اسمی از شما نمی برم.

 

اتکای روزافزون BBCبه شو و سریال

اتکای روزافزون BBCبه شو و سریال

بی بی سی فارسی به منظور جلب مخاطب، اتکای بیشتری به پخش شو و سریال پیدا کرده است.
به گزارش خبرنگار کیهان، پخش شو و سریال در حالی صورت می گیرد که اساساً بی بی سی، یک شبکه خبری تعریف شده است.
پس از دوران فتنه سال 88، به دلیل اثبات رویکرد استعماری، ماهیت ضد ایرانی و دروغ محوری بی بی سی، بسیاری از مخاطبان بی بی سی فارسی، از این به اصطلاح رسانه، رویگردان شدند. به همین دلیل، مسئولان این شبکه، تصمیم گرفتند با پخش شو و سریال، برای خود مخاطب دست و پا کنند.
ایجاد شبکه مبتذل «من و تو» با مدیریت اسمی یک آوازه خوان فاسد نیز، گامی در جهت جبران ناکارآمدی بی بی سی بود که به دست وزارت خارجه انگلیس برداشته شد.


 
 

انتقاد از سکوت هاشمی درقبال حوادث بحرین

انتقاد از سکوت هاشمی درقبال حوادث بحرین

هفته نامه یالثارات در تحلیل خود از سکوت هاشمی رفسنجانی در قبال کشته شدن مردم بحرین انتقاد کرد.

این هفته نامه ضمن انتقاد از هاشمی رفسنجانی آورده است: در حالی که آل سعود و آل خلیفه همچمنان به شیعه کشی در بحرین مشغول بوده و مراجع و علمای قم، نجف و لبنان نسبت به این نسل​کشی دژخیمانه واکنش نشان داده و بر ضرورت دفاع از قیام مردمی و انقلابی بحرین تاکید دارند؛ هاشمی رفسنجانی تا کنون موضعی در این مورد اتخاذ نکرده است .

در ادامه این مطلب می​خوانیم: این در حالی است که هاشمی رفسنجانی در خطبه ۲۶ تیرماه سال ۸۸ و در ایام فتنه در خطبه های نمازجمعه خود نسبت به کشته شدن مسلمانان کشور چین واکنش نشان داده و هشدارهایی را نسبت به مسئولان کشور داده بود. در همین زمینه برخی از تحلیلگران سیاسی بر این باورند که ارتباطات و روابط خانوادگی و دوستانه​ای که در دولت کارگزاران توسط برخی از شخصیت​های سیاسی با آل سعود شکل گرفته نباید منجر به سکوت در زمینه نسل کشی شیعیان بحرین به عنوان یک تکلیف دینی شود.


 

دستگیری دو نفر با سه بمب دستی و کلت کمری در حاشیه تشییع سحابی
دستگیری دو نفر با سه بمب دستی و کلت کمری در حاشیه تشییع سحابی

در حاشیه این مراسم که صبح امروز برگزار شد، یگان امداد منطقه لواسانات ناجا یک نفر را که حامل سه بمب دستی ریموت‌دار بود، دستگیر کرد و در یک مورد دیگر نیز فردی که سه کلت کمری را حمل می‌کرد که با کالیبر گلوله‌هایی که در ایران موجود نیست (معروف به کلت‌های شاه‌کش)، بازداشت کرد. 

 
به گزارش رجانیوز، همچنین در حاشیه این مراسم چند نفر که قصد ایجاد ناآرامی داشتند، بازداشت و پس از ساعاتی آزاد شدند. 
 
یک شاهد عینی نیز از لحظه ایجاد ناراحتی قلبی برای هاله سحابی گزارش داد که خانم سحابی در جلوی جمعیت در حال حرکت بود که ناگهان غش کرد و به روی زمین افتاد و کف سفید از دهانش خارج شد. 
 
در این شرایط مأموران انتظامی حاضر در مراسم از برخی نزدیکان وی می‌خواهند که او را به یک مرکز درمانی منتقل کنند که پس از مقداری تعلل، یکی از اقوام سحابی خودروی شخصی خود را جهت انتقال هاله سحابی به درمانگاه می‌آورد و چند تن از مأموران انتظامی نیز برای انتقال هاله سحابی به داخل اتومبیل کمک می‌کنند. 
 
این شاهد عینی با یادآوری اینکه در زمان انتقال هاله سحابی به داخل خودرو برخی افراد با تلفن‌های همراه خود فیلم‌برداری کردند، افزود: بر خلاف برخی شایعات منتشر شده خودرو متعلق به یکی از بستگان خانواده سحابی بود و هاله سحابی را به مرکز فوریت‌های پزشکی لواسان منتقل کرد. 
 
اما در شرایطی که یحیی مشایخی فرزند هاله سحابی در همان دقایق نخست به سابقه بیماری قلبی مادری خود و درگذشت وی بر اثر ایست قلبی تأکید کرد، برخی رسانه‌های ضد انقلاب با تلاش برای احیای پروژه ناکام کشته‌سازی ادعا کردند که وی بر اثر ضرب و شتم نیروهای امنیتی جان باخته است. این در حالی است که بر اساس سوابق پزشکی هاله سحابی، وی مشکل قلبی، قند و فشار بالای خون داشته است. 
 
مرکز فوریت های پزشکی گزارش داده است که هاله سحابی در پی شرکت درمراسم تشییع پدر، دچار هیجان روحی زیاد شده و در ناحیه قلب خود درد شدیدی احساس می کند که پزشک خانواده آقای سحابی او را تحت مداوای اولیه قرار می دهد. اکبر دلاور کارشناس این مرکز گفت که خانم سحابی دچار ایست قلبی شده و تلاش پزشک حاضر در محل برای احیای قلب او بی نتیجه بوده است.
 

وقتی که صدای آمریکا از جنازه فتنه استفاده می کند.

وقتی که صدای آمریکا از جنازه فتنه استفاده می کند.
در حالیکه در طی یک سال و نیم شاهد مرگ کامل جریان فتنه بوده ایم، صدای آمریکا با تبلیغ فیلم مستندی از اغتشاشات پس از انتخابات سعی کرددر آستانه 22 خرداد یاد و خاطره این جریان مرده را زنده نماید.

 

  یکی از اغتشاش گران که از صحنه های آشوب ها و اغتشاشات بعد از انتخابات فیلمهای متعددی گرفته است و اکنون نیز به خارج از کشور گریخته و با شبکه های ضدانقلاب درارتباط است، تحت عنوان یک مستند ساز ،درگفتگو با صدای آمریکا از ساخت فیلم هفتاد دقیقه ای خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.بر اساس این گزارش، "کلانی" در ابتدا با اشاره به ناکامی وی و بسیاری از طرفداران موسوی از شکست در انتخابات ریاست جمهوری گفت:«ساخت فیلم من از قبل از انتخابات شروع شدوقرار بود تا بعد از انتخابات با شادی و اشتیاق طرفداران کاندیدای پیروز[میرحسین موسوی] به اتمام برسد ولی این اتفاق نیفتاد و و تا به امروز اعتراضات ادامه دارد،و من این تظاهرات را تا روز عاشورا به تصویر کشیدم.»وی در ادامه سعی کرد وابستگی خودبه سازمان های جاسوسی وشبکه های ضد انقلاب را نفی نماید اما دراظهارات بعدی خود به خروج و فرارش به خارج از کشور تلویحا اعتراف کرد.کلانی در این باره اضافه کرد:«من روزهایی که بعد از تظاهرات به خانه می آمدم و استراحت می کردم،مدام از این ترس داشتم که اگر نیروهای امنیتی من را بگیرند چه اتفاقی برای من می افتد؟آیا من را نیز همانند دوستان دیگرم به عنوان یک وابسته به سازمان های اطلاعاتی بیگانه ،یک اقدام کننده علیه امنیت ملی و یک محارب خواهند شناخت؟»این حامی جریان فتنه در آخر افزود:«من تدوین 95 درصد این فیلم را در ایران انجام دادم،اما چون واقعا دیگر در ایران وقت ماندن نداشتم[!] مجبور شدم از ایران خارج شده و چند درصد باقیمانده را در فرانسه انجام بدهم و فیلم را به اتمام برسانم و در حال حاضر نیز با چند شبکه فارسی زبان و شبکه های خارجی در حال صحبت هستم و امیدوارم که با هم به توافق برسیم که بتوانیم در سالگرد 22 خرداد این فیلم را به نمایش بگذاریم.»


 

هاله سحابی به طرز مشکوکی درگذشت
هاله سحابی به طرز مشکوکی درگذشت + خبرسازی ضدانقلاب و عکس
در این مراسم که با حضور دوستان و آشنایان، گروهی از مردم و سایر بستگان برگزار شد، خانم هاله سحابی دختر آقای سحابی دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به درمانگاه منتقل شده و متاسفانه فوت نمود. گفتنی است برخی رسانه های معاند نظام با هدف بهره برداری سوء از این ماجرا اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده اند.
 

صبح امروز مراسم تشییع جنازه مرحوم مهندس سحابی از اعضای گروه موسوم به ملی ـ مذهبی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور دوستان و آشنایان، گروهی از مردم و سایر بستگان برگزار شد، خانم هاله سحابی دختر آقای سحابی دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به درمانگاه منتقل شده و متاسفانه فوت نمود.   این درحالی است که برخی سایت های ضدانقلاب در خبر کذبی نوشتند که وی در درگیری های خیابانی کشته شده است.در همین رابطه پسر هاله سحابی در صفحه فیس بوک خود نوشت که مرگ مادرس بر اثر ایست قلبی بوده و "سکته" کرده است.

بنابر این گزارش، در پی حمله قلبی خانم سحابی برخی اطرافیان و برخی عوامل و عناصر مشکوک در میان تشییع کنندگان، با یکدیگر درگیر شدند.

گفتنی است برخی رسانه های معاند نظام با هدف بهره برداری سوء از این ماجرا اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده اند.   بر اساس این گزارش، در این مراسم که افرادی همچون عبدالله نوری، احمد منتظری و محمود دعایی نیز حضور داشتند، هاله سحابی دختر مرحوم سحابی بر اثر شوک شدید ناشی از درگذشت پدر، دچار تشنج شد و فورا به علت تشنج به یکی از بیمارستانهای تهران اعزام شد که در راه بیمارستان، وی نیز دار فانی را وداع گفت.

 


 

ناکامی جریان انحرافی برای نفوذ در قم

تلاش های لیدر جریان انحرافی برای کسب پایگاه در قم با شکست سنگینی روبرو شده است.

 

 

به گزارش جرس ، به نقل از جوان آنلاین،لیدرجریان انحرافی که به منظور ایجاد انشقاق بین طلاب،علماء و مراجع سفری به قم داشته است،با پاسخ منفی علماء،مراجع و طلاب برای دیدار روبرو شده است.

وی در این میان تنها موفق به 2 دیدار آنهم با فرزندان دو تن از علمای درگذشته شده است.

لیدر جریا انحرافی در این دیدارها آمادگی خود را برای فعال کردن این افراد اعلام کرده و به آنان گفته است که چرا در حاشیه بوده و در عرصه وفضای کنونی فعال نمی شوند.

وی در این میان حتی چکی یک و نیم میلیاردی را به یکی از افراد پیشنهاد داده است.

همچنین برخی از بازوهای لیدر جریان انحرافی ضمن تماس هایی با برخی طلاب از آمادگی جریان انحرافی برای کمک مالی ماهیانه تا سقف 950 هزارتومان خبرداده اند که این پیشنهاد با واکنش سخت طلاب روبرو شده است.

گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی در سناریوی خود تلاش ویژه ای را برای تضعیف روحانیت ساماندهی کرده است.



 
 

هاله سحابی دختر عزت‌الله سحابی در مراسم تشییع پیکر پدرش بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هاله سحابی دختر عزت‌الله سحابی در مراسم تشییع پیکر پدرش بر اثر ایست قلبی درگذشت.

علیرغم ادعاها و درو‌غ‌پردازی‌های رسانه‌های حامی فتنه‌گران آمریکایی و اسرائیلی مبنی بر کشته شدن هاله سحابی دختر عزت‌الله سحابی در درگیری با نیروهای امنیتی، گزارش‌های خبرنگاران فارس حاضر در مراسم تشییع عزت‌الله سحابی حاکی از آن است که درگیری‌‌ای بین تشییع‌کنندگان و نیروهای انتظامی حاضر در مراسم به وجود نیامده است.

 هاله سحابی ساعت هشت و نیم صبح امروز به علت ایست قلبی در مراسم تشییع پدرش، فوراً به درمانگاه شبانه‌روزی گلندوئک لواسان منتقل شد. دختر عزت‌الله سحابی در این درمانگاه توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفت اما متأسفانه تلاش پزشکان نتیجه نداد و هاله سحابی درگذشت.

یحیی شامخی فرزند هاله سحابی در گفت‌وگو با سایت گروهک غیرقانونی نهضت آزادی با اشاره به ایست قلبی مادرش در این مراسم، اعلام کرده این ادعا که مادرم با پنجه بوکس مضروب و کشته شده است، واقعیت ندارد.

بر اساس این گزارش، هاله سحابی 57 ساله و دارای سابقه بیماری دیابت بوده است.

به گزارش فارس، هاشم صباغیان از نیروهای موسوم به ملی مذهبی نیز در این مر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 39604
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1